Skip to content

Виставковий форум “Упаковка і Склад 2 012″: роль споживача набирає вагу!

Сьогодні, заходячи в магазини, нікого не дивує велика пропозиція товарів і той факт, що упаковано буквально все від “зубної щітки “до” холодильника “! Однак, висока конкурентна середа на ринку товарів, не дає спокою виробникам продукції.

Цікавитесь фактами? цікаві факти є на сайті cikavi-fakty.tumblr.com.

Виробники шукають нові форми взаємодії із споживачем через організацію фірмових бренд-секцій, проводячи численні акції, просуваючи товар через інтернет-сайти і соціальні мережі. Всі сучасні технології стали найважливішими інструментами для контакту з покупцями. І все-таки, незважаючи на прогрес в технологіях, упаковка товару, як класика жанру, не втрачає своєї актуальності. Упаковка сама контактує зі споживачем, впливає на емоції і розум покупця. Упаковка ставить завдання вибору перед споживачем, привносить функцію ідентифікації продукту і виробника, тим самим посилаючи виробнику важливий сигнал про те, чого хоче споживач! При такому широкому асортименті товарів і послуг, такі сигнали, як маяки напрямку руху. Сьогодні без сумніву можна стверджувати, що успіх прийде до тих, хто почує споживача і встановить правильну взаємозв’язок.

&Nbsp; У Білорусі багато виробників продукції ще в початку шляху, і не оцінили по достоїнству значення і роль упаковки в світовому масштабі споживання. Звернути увагу фахівців на тему упаковки, визначити сучасні тенденції на ринку упаковки, зорієнтуватися в споживчих перевагах одне із завдань виставкового форуму “Упаковка і Склад 2012″ , який пройде в Мінську з 11 по 14 вересня в виставковому павільйоні за адресою Я. Купали 27 .

Форум проводиться УП “Експофорум” і НВЦ “Белекспо” за підтримки Міністерства торгівлі, Міністерства сільського господарства і продовольства, Міністерства природних ресурсів і охорони навколишнього середовища, Департаменту з підприємництва Міністерства економіки, концерну “Белгоспищепром”, Білоруського спілки споживчих товариств “Білкоопспілки”.

Фінансовим партнером виставкового форуму” Упаковка і Склад 2 012 “виступає ОАО” Белгазпромбанк “ – системоутворюючий банк для підприємств малого та середнього бізнесу недержавного сектора економіки Білорусі. Сьогодні ВАТ “Белгазпромбанк” пропонує своїм корпоративним клієнтам самі передові послуги та вигідні банківські продукти, спрямовані на формування привабливих умов для створення, розширення і зростання бізнесу:

Мета форуму – представити новітні технологічні рішення для самих різних галузей економіки у сфері упаковки, друкованих технологій, технологій збору та переробки відходів упаковки. Показати сучасні рішення та новітнє обладнання для складських господарств, програмне забезпечення та автоматизовані системи управління, що дозволяють здійснювати транспортування, зберігання і дистрибуцію продукції. Одночасно з форумом “Упаковка і Склад” проводиться міжнародна спеціалізована виставка “Хлібна і кондитерська справа”. Спільне проведення двох виставок – це ефективне подія, сприяє обміну новими ідеями та рішеннями для розвитку бізнесу.

З 11 по 14 вересня фахівці зможуть зустрітися з учасниками пакувального ринку Республіки Білорусь, встановити партнерські відносини з дизайнерами, виробниками та постачальниками пакувальних матеріалів, устаткування і готової упаковки для всіх галузей промисловості.

В даний час йде активна робота з формування експозиції та програми форуму. Про свою участь у цьому році заявили провідні підприємства галузі: Аміпак, Амик-Пласт, АЛЬФАСКЛАД, БЕЛ-ПЛАСТ ІНТЕРНЕШНЛ, БеллаПак, БЕЛІМХАНЕКС, БЕЛГУРА, БМіК, БУМТАРА, БЕСТПАК, БЕЛТІТАН, ВАКУУМНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЕСТ МЕДІА, ДАТА-БАЙ, ДІОНІСУПАК, ВИДАВНИЦТВО “БІЛОРУСЬКИЙ БУДИНОК ДРУКУ”, КАШИН ПЛАСТИК, КВАЗАР, МОГИЛЕВСЬКИЙ ЗАВОД ШТУЧНОГО ВОЛОКНА, Нараян, ПИГМАЛИОН, ПроДіВіжн, СЕРВІС ПРИНТ, СИНЕРГИЯ, подієвий ТЕХНОЛОГІЇ, СКАР, УПАКСЕРВІС, ЦЕНТР УПАКОВКИ, Едон-92, ФАБРИКА ПОДАРУНКІВ, ФОРДЖЕТ, Форінтек-БЕЛ та ін. Учасники підготували пропозиції для сільськогосподарської, молочної та молокопереробної, хлібобулочної та кондитерської, промисловості; для індустрії консервування овочів і фруктів, напоїв; для рибної, м’ясопереробної та ковбасної промисловості; для виробництва заморожених продуктів і продуктів швидкого приготування; для масложирових виробництв, цукрової та борошномельної промисловості; для овочепереробного виробництва, а також для виробництва споживчих товарів; для будівельної, скляної, хімічної галузі, для виробництва побутової хімії, парфумерії та косметики, медичних товарів та медичного обладнання, фармацевтичної промисловості.

Програма заходів.

Щороку організатори приділяють велику увагу супутньої програмі форуму. Ділова програма формується за двома тематичними напрямками.

&Nbsp; Тема дня 12 вересня – “Сучасний склад: технології, управління, ефективність” . Як відзначають консультанти консалтингової групи “Тут і Зараз”, складська логістика – це, насамперед, налагоджена і ритмічно працююча система, основою якої є складські процеси, що забезпечують рух матеріального потоку від виробника до кінцевого споживача. Навіть незначна помилка, допущена як самим складом, так і будь-яким підрозділом компанії, пов’язана з товарними потоками, не просто відбивається на роботі складу, а обов’язково збільшується у своїх наслідках.

&Nbsp; Як визначити, чиї помилки призводять до недієздатності складу компанії? Хто приймає невірні рішення при плануванні матеріального потоку? Хто повинен приймати рішення по організації роботи складу? І як знайти золоту середину? Відповіді на ці питання фахівці можуть отримати, взявши участь у майстер-класі “Як перестати зберігати на складі власні помилки”. Участь у заході буде цікаво власникам, директорам компаній, комерційним директорам, директорам з логістики, керівникам складів, керівникам логістичних підрозділів, провідним фахівцям в області складської логістики.

У цей же день відбудеться ще один семінар “Склад в стилі Apply Logistic: соковиті ідеї “, який проводитиме Дмитро Чорноморець, директор з розвитку Групи компаній Apply Logistic

Основна тематика заходів 13 вересня – “Ефективна упаковка для всіх галузей “: сучасні тенденції розвитку упаковки, досвід провідних компаній-виробників, проблеми розвитку пакувальної індустрії та інші. Програма цього дня відкривається семінаром ” Теорія і практика створення упаковки. Можливості сучасної упаковки для найбільш вигідного представлення товару споживачеві “.

У рамках цього семінару пройде презентація компанії” Територія Танзор “” Технологічні рішення в області опоряджувальних процесів для підвищення привабливості упаковки. Особливості друку харчової упаковки ”

Ключові питання семінару” Упаковка як елемент маркетингу –

Published inОбщество