Skip to content

У Театри юного глядача пропонують лекцій для непадріхтаваніх глядачів, Продвижение сайта.

Здається, шкірно Білорус повинен знати імен таких вібітніх діячів, як, например, керівник повстання 1863-1864 років. Альо, як показала практика, гетто особистість відома НЕ всім.

Хотите привлечь новых посетителей? рекомендую http://www.06255.com.ua/article/1319991 быстрое продвижение.

Підтвердженням тому з ‘є Наступний оголошення, розміщені на сайті Театру юного глядача:

“19 вересня 2012 а 19 годин 57-й сезон почне спектакль” моєї юності криля “по драматічай паєм Аркадія Кулешова” Хамуціус “. Вистава прісвечані віключнай осіб білоруській гистории Костянтину Калиновському.  Альо ж глядач, яка не видають альбом не памятає, хто такий Костянтин Калиновський, що у нього там за боротьба булу і з ким, трапляє в зал, чує вершіті, але до СЕНС, буває, і не доходить. Якщо на спектакль збираються Громада, адказні за відвідування театру може нам телефанаваць (017) 294-78-72, 278-95-72, 310-50-99) i просити допомоги: педагоги і акцёрі відвідають в школу і розкажуть про виставу “.

Кареспандент TUT. BY зателефонувати до ТЮГу і поцікавився, чим обумовлено така пропозиція, якаючі повинна насцярожіць будь-якого сяреднеадукаванага Білоруса. За чудовий збіги на питання відповіла галовні адміністратор театру Лариса Калиновська.

& Ndash; Біваюць випадки, що люди, може, знають, хто такий Кастусь Калиновський, але дуже смутно уявляють собі, чим ієн займався. І “Хамуціуса” гетага, за яким паставлені спектакль, ніколи взагалі не читала. А гетто все ж Такий шкільна програма. І якщо книжку НЕ прачіталі, Дік нехай хоч на сцені подивляться і зрозуміти що собі. Тому годинах віязжаюць педагоги в навучальнія ВСТАНОВИВ, у них є програма на павгадіні, де Яни пояснюють, хто такий Кастусь Калиновський, і що за книжка така “Хамуціус”, і хто такий Аркадій Кулешов, чому гетто написано, поставлено і чому гетто необхідно дивитися. Відвідування театру з Мета перегляду спектаклю, поставленого за програмній книзі, дітками вспрімаецца як обов’язкові положення. Треба зацікавити їх.

– Пасли таких лекції у дітей змінюється ставлення до театру?

– Звичайно, змінюється. Альо біваюць діти, яких НЕ зацікавиш нічім. А взагалі, якщо люди пріходяць і розповідають, коли видно, що їм самим гетто цікаво, Таді і Крит, хто їх слухає, цікаво. І дітям стає зрозуміло, що Яні будуть дивитися. У мене подруга в школі Викладаю віявленчае мистецтва. У П’ятов класів Віраш розповісти дітям, що таке сценаграфія. Бачіць, що діти якось дивно реагує. Тут вона здогадалася спить, хто з них бив в театри, і на весь клас було дві АБО вки руки. Гетто реалії нашого жіцця. У школі я тепер вже нічому не дивуюся. Гетто біда НЕ тільки школи, а всього нашого суспільства, яке гетак відноситься до мистецтва, то театру.

– Як давно існує така практика в театри?

– Уже досить давно існує, кілька Рік. Наш театр – Адіні, в якому є штат педагогів, гетім займаються. Перед спектаклем у фойє театру Яни Павін розповісти дітям, що ку побачать. А деякі Надав треба тлумачіць І як поводитися в театри, на жаль.

06255.com.ua

Published inПроисшествие