Новини
Газета "КОВЕЛЬ СЬОГОДНІ"
Загальна інформація
Центр правової інформації та консультації
Особистості
Ковель туристичний
Презентації
Ковель і видатні люди
Історія
Суспільно-політичне життя
Соціальна сфера
Економіка
Освіта і наука
Культура
Релігія
Спорт
Стратегія розвитку
Зовнішні зв`язки
Журнал ПТАХА
www.muzprostir.com.ua - Все про музику на одному сайтi!

Мій Ковель - Соціальна мережа ковельчан

Новини

Реорганізація станції Ковель Львівської залізниці
     Коли відбуваються зміни, на них реагують по-різному: позитивно або негативно. Проте байдужим не залишається ніхто. Реформи у державі, ініціаторами яких стає влада, безпосередньо впливають на життя людей. Й останнім часом громадяни починають боятися різних перетворень, бо вони не завжди спрямовані на покращення якості життя.
      Нині мешканці нашого міста бурхливо обговорюють чутку про реорганізацію залізниці. Кожен, хто має відношення до залізниці, малює собі жахливі картини знищення могутнього підприємства, мало не останнього, яке ще функціонує у Ковелі. Відомо, що ковельський вузол є досить потужним, третина ковельчан працює на залізниці, усі розуміють наскільки важливим для міста є це підприємство. Отож, для того, аби з’ясувати, що ж мають на увазі під словом «реорганізація», ми звернулися до начальника станції Ковель Александрука Руслана Миколайовича.
     - Наскільки важливою є реорганізація підприємства?
     - Спостерігаючи за технічним розвитком у інших країнах, ми ловимо себе на думці над ефективністю нашої роботи. Керувати таким великим, міцним підприємством як Укрзалізниця неможливо без повної комп’ютеризації та інформатизації. Адже це дає необмежені можливості щодо контролю роботи та, в свою чергу, підвищення якості послуг, особливо на залізниці. Звичайно ж, комп’ютеризація не вимагатиме великої кількості працівників, їх можна звести до оптимальної. Реорганізація є економічно виправданою та вигідною. Прагнемо досягнути рівня європейських і світових стандартів, що сприятиме прискоренню темпів євроінтеграції та максимальній реалізації транзитного потенціалу держави.
     - Які зміни чекають на станцію Ковель Львівської залізниці?
     - Реорганізація стосуватиметься також і станції Ковель і полягатиме вона в тому, що з 1-го січня 2012 року вона не буде госпрозрахунковою, а стане лінійною станцією ВП «Рівненська дирекція залізничних перевезень», тобто в штатному розписі станції Ковель не буде фінансово-економічних працівників, їх буде працевлаштовано на інші посади. Фінансові питання будуть сконцентровані безпосередньо в фінансовому відділі Рівненської дирекції.
     - Основні причини зміни структури залізниці?
     - У 2009 році ми зробили сучасну систему електричної централізації стрілок і сигналів, що теж можна вважати такою собі перебудовою, бо станція Ковель була єдиною, на якій маршрути регулювалися вручну. Існувало 15 стрілочних постів, зараз залишилося лише 5. Людей забрали із зони підвищеної небезпеки, запропонували їм інші вакансії. Залізниця – це передусім дружний колектив, який працює на результат. Намагаємося покращувати умови праці. Прийняте рішення про реорганізацію станції Ковель є необхідним, бо це означає, що ми рухаємося вперед, удосконалюємося, робота виконуватиметься краще. Все нове впроваджується поступово, щоб люди мали змогу пристосуватися, звикнути. Без сумніву, нововведення невдовзі стануть нормальним явищем. Усі пристосуються.
     - Які негативні наслідки реорганізації станції Ковель для працівників та населення?
     - В принципі, жодних. Ця реорганізація стосуватиметься лише фінансово-економічних працівників. Ми виконуємо наказ начальника залізниці. Тобто станція Ковель уже не буде госпрозрахунковим підприємством. У мене як у начальника станції будуть інші обов’язки, адміністративно-фінансові питання вирішуватимемо безпосередньо з Рівненською дирекцією. Людей не звільнятимемо, просто підберемо їм інші вакансії. Звичайно, вони переживуть незручності через зміну посади, але важливіше інше – вони всі залишаться працювати, а залізниця стане працювати ефективніше, досконала структура сприятиме налагодженню усіх процесів.
     - Як щодо інших підприємств станції Ковель? Що буде з ними?
     - Локомотивне депо, вагонне та пасажирське, дистанція колії, інші підприємства – продовжуватимуть працювати. Проте, можливо, щось зміниться в організації їх роботи. Я вам конкретно сказати не можу. Організація руху поїздів – складний технологічний процес, у ньому задіяна велика кількість служб (підприємств). Усі вони повинні забезпечувати нормальне функціонування залізниці. Без них ми не обійдемося. Нехай люди не турбуються, все працюватиме, працівники залізниці продовжуватимуть отримувати достойну заробітну плату. До речі, з 1-го листопада вже втретє в поточному році буде піднято посадові оклади, цього разу на 3,5%. Може лише змінитися структура. Проте і це нормальний процес. Ми розвиваємося, прогресуємо. У сучасних умовах важливою є активізація діяльності усіх підсистем підприємства, підвищення іміджу залізниці. Все це можливо здійснити через сучасну перебудову, комп’ютеризацію та інформатизацію підприємства – Укрзалізниці в цілому. Наприклад, раніше вантажовідправнику треба було оформити багато документів: накладні, квитанції, дорожні відомості в приміщенні торгової контори. Нині ж в межах Укрзалізниці створена електронна система АС Клієнт УЗ. Цей крок є давно очікуваним з огляду на сучасні інформаційні технології, які застосовуються бізнес-середовищем. Тобто це дає змогу економити час – у 10 разів на обробку однієї відправки. Крім того, легше уникнути помилок, все виконується точно.
     - Чи працюватиме станція у звичному режимі, чи будуть доступними для людей усі існуючі рейси потягів?
     - Всі потяги будуть їздити згідно діючого графіку руху. Реорганізація сприятиме покращенню послуги перевезення, яку надає залізниця. Пасажири можуть бути спокійні – усі існуючі рейси – будуть продовжувати перевезення населення. Лише буде здійснюватися експеримент: з 1 листопада 2011 року потяги сполученням Ковель-Одеса та Ковель-Сімферополь їздитимуть по непарних числах до 15 грудня; з 6 листопада – Ковель-Москва їздитиме по парних числах; та Ковель-Чернівці – у п’ятницю, суботу, неділю та понеділок. Всі ці зміни тимчасові і носять експериментальний характер.
      - Яка мета цього експерименту?
     - Загалом пасажирські потяги для нас є збитковими. Прибуток, який ми отримуємо при перевезенні пасажирів – незначний. Адже ми перевозимо близько 30 пільгових категорій пасажирів. Згідно Закону України від 04.07.96 р. «Про залізничний транспорт»: збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються залізницям за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг. Повертають нам лише 50% від необхідного. Тому керівництво залізниці вирішило впроваджувати експерименти, щоб вивчати ситуацію щодо кількості пасажирів на малоприбуткових рейсах. Скасовувати рейси точно не будемо, бо наш прямий обов’язок – перевезення пасажирів. Ми порівнюємо витрати та прибутки. Адже буває й таке, що не вистачає квитків – велика кількість людей прагне їхати. За усім слідкуємо, спостерігаємо, вивчаємо. Миттєво реагуємо, коли необхідно додати додаткові вагони чи, навпаки, забрати, якщо немає попиту. Складно й з дизель-потягами, бо ж деякі з них не користуються попитом у населення. За поїздку там може лише проїхати декілька пенсіонерів та залізничників (пільгові категорії населення), в результаті отримуємо виручку близько 20 грн, а потрібні ж гроші на зарплатню людям (провідникам, машиністу), дизпаливо, утримання потягу. Звісно, якщо поряд із залізницею розташована автомагістраль, то люди обирають автотранспорт, хоча він дорожчий, але швидший та зручніший. Отож, ми хочемо заробляти гроші, тому слідкуємо за попитом на ті чи інші рейси, населеністю потягів. Загалом здійснюємо облік пасажирів. Активно боремося із «зайцями», організовуємо посадочні групи.
     - Чого ще очікувати?
     - Усі зміни відбуваються лише на благо усім. Основна функція залізниці – забезпечення перевезення пасажирів та вантажів, що обов’язково має бути якісним, безпечним та комфортним. Намагаємося усе робити з розумом. Зрозуміло, що новинки впроваджуватимуться в міру суспільного розвитку, технічного прогресу. Українська залізниця не може відставати від інших. Впевнено крокуємо до світових стандартів.
Тетяна Вільчинська
За матеріалами газети "Ковель сьогодні"
Дивіться також:
14.12.2011 Загорівся дизель-поїзд «Ковель-Ягодин»
     11 грудня о 15:58 на пункт зв’язку самостійної державної пожежної частини №4 м. Ковеля Волинської області поступило повідомлення про пожежу в дизель-поїзді №6375 сполученням «Ковель-Ягодин» поблизу села Старі Кошари Ковельського району. На місце події відразу виїхали чергові варти СДПЧ-4 та підпорядкованої державної пожежної частини №19 міста залізничників.
9.12.2011 Справжні козаки живуть у Ковелі
     2 грудня у Палаці учнівської молоді відбувся конкурс «Козацькі забави», в якому взяли участь команди з 6 шкіл: СШ №3, ЗОШ №5, ЗОШ №8, ЗОШ №9, ЗОШ №12 та міської гімназії.
8.12.2011 Ковельчан стає більше
     На початок жовтня цього року в місті налічувалось 68,6 тис. жителів. За дев’ять місяців кількість ковельчан зросла на 385 осіб. Збільшення населення міста відбулось за рахунок міграційного та природного приростів:
7.12.2011 1 грудня в історії Ковеля
     1 грудня минає 20-та річниця проведення Всеукраїнського референдуму щодо підтримки набуття Україною незалежності. В кінці 1991 року в Україні розгорнулася підготовка до виборів Президента України і референдуму з питань підтримки Акта про державну незалежність України. Активно велася ця робота і в Ковелі. Важливою подією передвиборної кампанії стала зустріч з кандидатом у Президенти, головою УРП Левком Лук’яненком, відкриття пам’ятної дошки на честь першого Президента України Михайла Грушевського на вулиці його імені.
6.12.2011 1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом
     У Ковелі та Ковельському районі кількість офіційно зареєстрованих ВІЛ-інфікованих станом на 25.09.2011 р. становить 183 особи, з них – двоє дітей. За період з 1996 по квітень 2011 року на Волині виявлено 2981 особа з антитілами до ВІЛ. За рівнем захворюваності на ВІЛ-інфекцію наша область займає провідне місце Західному регіоні України...
      У Всесвітній день боротьби зі СНІДом відбулась «свічкова хода» за участю студентської молоді нашого міста.
6.12.2011 ТИЖДЕНЬ ПРАВА: РАЗ НА РІК
     Щороку 10 грудня, Міністерством юстиції в рамках відзначення міжнародного свята – Дня прав людини (з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини) проводиться комплекс заходів з відповідної тематики.
5.12.2011 Чому Ковель не обласний центр?
     4 грудня 1939 року після приєднання західноукраїнських земель до СРСР було утворено Волинську область. Обласним центром був обраний Луцьк. Хоча шанси стати столицею Волині мав і Ковель. Проте...
27.11.2011 Екскурсія ковельськими… туалетами
     Наразі у Ковелі жоден туалет стабільно не працює. Тому часто-густо кожен опиняється в незручному становищі – пошуку громадського туалету або будь-якого іншого для здійснення фізіологічно необхідної потреби. Для особливо неввічливих підійдуть різні місця, нічна пора подвійно цьому сприяє. Потім лише можна почути скарги від свідків подібного неподобства, а двірникам залишатиметься – прибирати сліди відвідувачів вуличних усюди-скрізних туалетів. В результаті наше місто може стати екологічно неблагополучним. Може, воно таким вже є.
26.11.2011 Перепис населення 2012 року
    З 20 листопада протягом місяця в місті Ковелі працюють спеціально підібрані і підготовлені реєстратори, в обов’язки яких входить збір інформації про кількість будинків та проживаючого в них населення.
     Складання квартальних списків будинків – одна з найважливіших підготовчих робіт до Перепису населення. Від якості складання цих списків залежить правильність проведення переписного районування та забезпечення під час перепису повноти охоплення населення.
25.11.2011 Історія Телевізійного центру Ковель
     Українському телебаченню виповнилося 60 років. У 1951-му було здійснено першу телевізійну трансляцію – в ефір вийшла передача з телецентру на Хрещатику, 26.
     Ковельчани першу телепередачу на «своєму» каналі побачили 20 років тому. У 1991 році ТзОВ «Телевізійний Центр Ковель» одним із перших на теренах Радянського Союзу створив позабюджетне (комерційне) телебачення.
14.11.2011 Освітлення у Ковелі
     Кілька тижнів тому, можливо й більше, ковельчани відчули на собі, як жити у суцільних сутінках. Бо ж, прилеглі до центральної, вулиці, які раніше сяяли, немовби обвішані новорічними гірляндами, не подавали жодних ознак життя, тобто не радували око міських жителів своїм освітленням. Ніхто не знав причини і уявити не міг, як довго це триватиме.
12.11.2011 «На парапеті» - на п’єдесталі!
     Свято гумору відбулося днями в обласному центрі. Веселі та найкмітливіші волиняни взяли участь у першій фестивальній грі Луцької Ліги КВН. Серед 11 команд помітно вирізнялися дотепністю і вдалими жартами ковельчани - команда «На парапеті». Протягом усієї гри вони були фаворитами і членів журі, і глядачів. Тому результат був передбачуваний – наші земляки отримали заслужену перемогу, обійшовши досвідчених «КВНщиків».
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >